تحلیل پیشرفته رشد حرکتی
تحلیل پیشرفته رشد حرکتی
345,000  تومان
وضعیت: موجود

تحلیل پیشرفته رشد حرکتی

عنوان: تحلیل پیشرفته رشد حرکتی
کد:
  • نویسنده: کاتلین ام. هی‌وود، ماری آن رابرتون، نانسی گچل
  • مترجم: علیرضا فارسی، فهیمه حبیبی فر

ناشر:

علم و حرکت


قطع:

وزیری


نوع جلد:

شومیز


تعداد صفحه:

360


نوبت چاپ:

1


شابک:

9786005543698


سال:

1393

چکیده :

کتاب تحلیل پیشرفته رشد حرکتی به بررسی چگونگی انجام تحقیقات در زمینه موضوعات و سؤالات مهم رشد حرکتی میپردازد. در این کتاب، سیر تحول، وضعیت کنونی و آتی تحقیقات این حیطه مورد بحث قرار می‌گیرد. این متن یکی از معدود متونی است که در آن مدل‌ها و نظریه‌های رشد حرکتی بررسی می‌شود و زمینه‌ای را برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی حیطه رشد حرکتی فراهم می‌کند تا بتوانند چگونگی آزمون و تفسیر تحقیقات این حیطه را درک کنند.

سه تن از محققان برجسته رشد حرکتی یعنی هی‌وود، رابرتون و گِچل، ضمن اشاره به تاریخچه و سیر تحول این حیطه، موضوعات پژوهشی مهم را توضیح می‌دهند. آنها علاوه بر بررسی نظریه‌ها و مدل‌های اصلی تأثیرگذار بر رشد حرکتی، به نحوة کاربرد تحقیقات این حیطه در زمینه‌های تربیت بدنی، آموزش ویژة معلولان، حرکت درمانی و علوم توانبخشی می‌پردازند.

علاوه بر این، در کتاب تحلیل پیشرفته رشد حرکتی، تحقیقات مختلفی ارائه و ارتباط بین آنها مشخص می‌شود. خوانندگان با مطالعه این کتاب علاوه بر درک پدیده رشد، قادر خواهند بود نتایج و روش‌های پژوهشی را تحلیل کنند. نویسندگان برای هر طبقه از مهارت‌های حرکتی ارائه شده در کتاب، تحقیقات مرتبط را مرور کرده و سپس بحث جامعی در رابطه با این تحقیقات ارائه می‌کنند. با تحلیل این تحقیقات، دانشجویان می‌توانند جزئیات تحقیقات را درک کرده و به طراحی تحقیقات آینده خود بپردازند.

فایل های ضمیمه شده :

 
 
نظر شما
ایمیل، برای ارسال پاسخ(در مواقع ضرورت) دریافت می شود و منتشر نخواهد شد
اجرا و پشتیبانی: NikaIT